Kontakta
Tack för att du försökte kontakta oss, vi finns alltid här för dig! Har du en fråga om ditt paket? Läs då våra vanligaste frågor nedan, eftersom de innehåller de vanligaste frågorna. Du hittar förmodligen ett svar här. Och om inte? Tveka då inte att kontakta oss!
1. Var är mitt paket?Våra paket har en genomsnittlig leveranstid på 5-12 arbetsdagar. Detta beror på att vi är ett företag som bryr oss om världen och naturen, så vi vill inte bara skicka några beställningar varje dag. Vi samlar in paket i en viss mängd och när vi har nått vår minimitröskel skickar vi dem alla på en gång. Vi hoppas att du förstår detta och att du vill bidra till en bättre och hälsosammare värld.
2. 12 arbetsdagar har gått och jag har fortfarande inte fått mitt paket?
Vi beklagar att detta har hänt... Har du kontrollerat Track & Trace? Ibland fastnar paket i tullen. Vänta ytterligare 7 dagar. Vi är ledsna för besväret, men vi ser att i 99 % av dessa fall levereras paketet ändå. Har du väntat 12 arbetsdagar och 7 extra dagar? Kontakta oss då, så hittar vi tillsammans en lösning.
3. Var hittar jag min Track & Trace-kod?
Så snart din beställning har skickats får du automatiskt en Track & Trace-kod. Det tar cirka 3-5 dagar innan du får en Track & Trace. Kontrollera också din skräppost, ibland hamnar våra e-postmeddelanden där. Det kan ta några arbetsdagar innan din Track & Trace blir aktiv.
4. Hur kan jag spåra min beställning?
Du kan spåra din beställning med det Track & Trace-nummer som du fick via e-post. Ange Track & Trace på vår sida Track & Trace för att se statusen för din leverans. Du kan göra detta på denna sida.
5. Jag är inte nöjd med mitt paket.
Är du inte nöjd med vårt paket? Vi är ledsna. Kontakta oss med en förklaring och ett foto/video av problemet, så hjälper vi dig så fort vi kan.
6. Hittar du fortfarande inte det du söker?
Har du en fråga eller ett förslag? Bra! Kontakta oss då med hjälp av formuläret nedan så svarar vi så snart som möjligt.